Sunday, February 26, 2012

Pilte kutsikatest 3 nadalaselt!

Vaadake, Vaadake nad pildistavad! Poseerime nyyd! :)
Ma ytlen, kes pissis pessa ja mina pean siin magama!!!!
Emme, emme tule ruttu, vaata see pole mina, kes seda pesa nurka narib, see on mu kaksikvend lillapoiss!!!
Parim padi - vasinud ode voi vend!!
Mangime mangu, mina toksan sind kapaga ja sina kukud ymber! Punane vastu ma pole nous ma olen teist koige vanem, mina selliseid mange ei mangi! :)
Sina ytle ennem, ei sina, ei sina!
salajuttu tahad kuulda! Keegi pissis pessa ja yks rohelistest astus sisse! :)
Puntratants!
Ja siis, ja siis...! Mis siis? Ma soon su nina ara!
Girl Look at that tail, Girl Look at tail! I can wagg my tail! ;)
Ma olen eriline, ma olen neist vanim, ma syndisin koige esimesena!!!
Esimese privileegid profiili pilt! :)
Sa voisid esimesena ju syndida, aga mina olen sinust suurem! :)
Emme, emme lilla vend kiusab!!!! Ytle, et ma olen vanim, targeim ja suurim ja tublim!
Kui ma nyyd kikivarvul siia nurka lahen, siis saan vast vendadest/odedest rahu ja magama jaada!
Naed ikka nad leidsid mu yles!

No comments: